lördag 29 maj 2010

Designers Nätbutiken Rea Fynd

Nu det dags igen att fynda på designers nätbutiken rea. Här är några fynd som jag hittar på nätet, bland annat från shopbop.com. Helst köpa jag skor och väskor än designers kläder för att de mycket hållbart. Designers kläder flesta måste tvätta med kemtvätt och ganska känslig till vardags bruk. Varsågod och fynda.



Cannot resist these Marc by Marc Jacobs Cork Platform Sandals ♥ Måste klicka hem dom från Shopbop.com sista par som kvar i min storlek - 38.



Gårdagens Fynd : Tory Burch Glammiators - Stud High Heel Sandals ♥



Dagens Fynd. Skinnskor med trä klackar från Frye - Dara Sling Back Sandals with Studs och Botkier - Bowie Small Cosmetic Bag kan fungera som aftonväska ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!