måndag 1 november 2010

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

36-6766_F.jpg

Senaste Pirates of the Caribbean filmen heter On Stranger Tides. Skådespelaren Johnny Depp, 47, befinner sig just nu i Storbritannien där inspelningarna av "Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides" pågår för fullt. Filmen beräkna ska ha premier 20 maj 2011. Ska också komma som 3 D filmen. Läs mera om detta på : http://www.comingsoon.net/films.php?id=49151 och http://en.wikipedia.org/wiki/Pirates_of_the_Caribbean:_On_Stranger_Tides

36-6768_F.jpg

36-7481.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!