måndag 28 december 2009

John F.Kennedy sexorgie på sol semester i 50 talet

Fotot som hade kunnat ändra på historien.

Den blekta bilden visar John F Kennedy på en lyxbåt full med nakna kvinnor. Samtidigt som bilden togs åkte hans gravida fru akut in till sjukhuset. Några år senare valdes han till USA:s president.

Aftonbladet kan som enda svensk tidning visa den exlusiva bilden av den amerikanske presidenten John F Kennedy.

Bilden togs i mitten på 50-talet och uppgifter i flera artiklar och böcker tyder på att John F Kennedy under den här perioden var på en två veckor lång båttur i Medelhavet.

Det ska ha varit 1956 och med på semestern var också Johns bror Ted Kennedy och senator George Smathers, skriver Tmz.com. Gravida Jackie hemma Under makens solsemester åkte den då gravida Jackie Kennedy in akut till sjukhus där hon fick ett missfall.

Enligt flera experter som har granskat bilden så är det den då blivande presidenten som syns sola på däck tillsammans med de lättklädda kvinnorna.

Fotot har inte blivit efterbehandlat på något sätt och pappret har bevisats vara identiskt med det fotopapper som användes på 50-talet. Bilden låg i en låda. En bilhandlare i USA hade i flera år den unika bilden liggande i en låda för att kunna visa upp den för vänner. När han dog ärvde hans son bilden som nu har läckt ut till amerikanska medier.

Frågan alla ställer sig är vad som hade hänt om lustturen blivit känd före valet. Kanske hade just den här bilden förändrat världshistorien.

Artikeln från : Aftonbladet 28-12-2009

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!