tisdag 5 januari 2010

Fick mina Marc Jacobs väskor idag

Fick min beställningen idag från shopbop. Petal to the Metal Evie Bag Marc by Marc Jacobs. Mer än en vecka försenad. It's a BIG BAG!!! och den är typ av som kalas för bananväska som enligt mode experter ska bli poppis i vår och sommar 2010. Skinn är riktig mjuk men inte alls slitstarka så man måste vara försiktigt annars för man repor och skador i hela skinn ytan. Nepp, tummen ner. Inte riktigt nöjd med min inköpt men den duga fast inte tillräckligt åt mig.

Fick också idag från shopbop, Totally Turnlock Mevie Bag Marc by Marc Jacobs. Också samma sak, mer än en vecka försenad. Lagom stor väskan. Typ bananväska. Mjuk skinn och färgen är starkare än på bilden. Mera som ärtgrön i dagljus. Ska bli fin som sommarväska. Ganska bra köpet. Min betyg är **

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!