torsdag 14 januari 2010

Nya klockan till våren från Michael Kors


Faktisk tänkte mig ska skapa ny klockan till våren. Men lite svårt att bestämma nu. Äntligen jag vill ha gärna en Rolex men de klart den är dyr investeringen som behöver längre att fundera och planera hur jag riktig vill ha den och inte alls snabb köping. Jag har varit kika på Michael Kors hemsidan och jag gillar faktisk klockan nummer 3 från botten, lite större modellen som passa min stil. Jag gillar inte riktig små klockan, de ser förr damig ut, typ som mormor eller farmor brukar ha. Lite info, Michael Kors klockan finns att köpa billigare på shopbop.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Läste ditt inlägg om michael kors klockan som du tänkte köpa från shopbop.com. Jag älskar michael kors klockor och hade tänkt mig att köpa en, men jag undrar om den sidan som du rekomenderar är säker eftersom jag inte riktigt vågar att beställa från nätet. Hoppas du kan svara, tack!Bra blogg btw!

    SvaraRadera

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!