lördag 9 januari 2010

Mina svarta Favoriter - Nitar och Silver Metal Detaljer

Nitar leggings Missguided 22,99 GBP

Paljett och silver kedjor detaljer klänning Missguided 21,99 GBP

1.jpg

Läder Clutch Juicy Couture 198 USD

3.jpg

Krokodil tryck skinnskor med träklackar Donna karan 295 USD

Svarta klänning med nitar detaljer från Missguided 23,99 GBP

2.jpg

Läderväskan Juicy Couture 298 USD

Nitar och spets klänning Missguided 28,99 GBP

6.jpg

Nitar skinnväska Rebecca Minkoff 695 USD

Skrivet av brunettdonna

1 kommentar:

  1. Hej! Var hittar vi klänningen med nitar långärmad svart, fanns ej på missguided....

    Tacksam för svar...

    SvaraRadera

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!