tisdag 23 mars 2010

Colour Block - Spring 2010 Trend

M Missoni Split Shoulder  DressHerve Leger Colorblock V  Neck Cocktail Dress
Marc by Marc Jacobs Damisi  Lawn DressTibi Colorblock Tank Dress
Jill Stuart Lanny Dress
Ella Moss Kit Kat Dress
Jag har berätta tidigare på min blogg om enfärg trenden och färger block bland designerna. Här är flera färger block klänningar från bland annat Tibi, Marc by Marc Jacobs, Missoni, Jill Stuart, Ella Moss och Herve Leger

Herve Leger Colorblock V  Neck Cocktail Dress
Herve Leger Colorblock  Bandage Cocktail Dress
Herve Leger Airbrush Stripe  Strapless Cocktail Dress

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!