lördag 20 mars 2010

Designers Fest och Cocktail klänningar som ska inspirera dig - Herve Leger och flera

b1.jpgb2.pngb3.pngb4.pngb5.pngb6.jpgb7.jpgb8.jpgb9.jpgd.pngd1.pngd2.png

Varsågod, här är flera fest och cocktail klänningar från bland annat Herve Leger, Diane von Furstenberg och Foley + Corinna som ska inspirera dig.

b1.jpgb2.jpgb3.jpgb4.pngb5.jpgb6.jpgb7.jpgb8.jpgb9.jpgb11.jpgb12.jpgb10.jpg

Och kanske det dags att slutar med little black dress eller LBD till senvinter fester. Jag vet LBD är alltid, snygg, säkra kort och en klassiker som lätt buren och bra investering i garderoben men jag är så jätte trött med sån. Jag har varit i flera fester nyligen och de bara svart och svart överallt liksom på begravningen. Nu känt det tillräckligt, LDB bara för fegisar och påminna oss till vinter och mörka tiden, nu vi är på väg mot ljusare tiden så varsågod, här flera goa bitar från bland annat från Marc by Marc Jacobs, Diane von Furstenberg, Catherine Malandrino och flera som ska inspirera dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!