lördag 27 mars 2010

Ny Austin Powers Film på gång





"Vi jobbar på idéer"

En ny film om agenten Austin Powers kan bli verklighet.

Det uppger regissören Jay Roach.

– Mike Myers jobbar på idéer för den och jag är verkligen sugen, säger han.

I en intervju med MTV berättar Jay Roach, producent och regissör till de tidigare filmerna om Austin Powers, att en fjärde film om agenten mycket väl kan bli verklighet.

Dock är inte mycket särskilt konkret än.

– Mike Myers jobbar på idéer för den. Folk pratar definitivt om den och jag själv är verkligen sugen på att göra den. Jag älskar de där rollfigurerna, säger han i intervjun.

Frågan de brottas med är var de skulle kunna ta agent Powers härnäst.

– Det är verkligen svårt att säga. Men det kommer att bli någonstans som ingen tänkt sig, säger han.

Roach menar att han i mångt och mycket har Mike Myers att tacka för sin karriär och att det är en av anledningarna till att han mer än gärna gör en ny film om Austin Powers.

– Mike bad mig att regissera den första filmen när jag egentligen inte hade regisserat så mycket över huvud taget. Jag älskar den där gruppen människor, så vad vore bättre än att ge sig tillbaka in i allt det där, säger han

Artikel låna från aftonbladet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!