lördag 27 mars 2010

Tjuvtitta Sex and the City the Movie 2


Carrie gör sin Sex and the City The Movie 2 entre.

Carries garderob

Samma gammal liten garderob? Inte Mrs. *BIG* Garderob?

Charlotte är preppy som vanligt

Trendig mogna tjej lunch.

Charlottes lilla bebis!

Smabarnsmamma Charlotte fixar barnkalas.

Sexy Samantha!

Hungriga 50+ Cougar Samantha. GRRRRRRRRR.... Jag ska äta dig!

Tjuvtitt: Sex and the City 2!

Turban *Eviga Singel?* Carrie.

Undrar vad de gör i öknen?

Öken Safari? Eller Öken Catwalk?

Söt lila kjol!

Far Far Away och 1001 natt... men nu kommer jag.

En sån vacker klänning!

Samanthas bröllop?

Mr Big!

Mr Big absolut inte min dröm man, han är feg fet gubbe. Helst jag vill byta honom med Keanu Revees om jag är Carrie.



Happy Ending? By the way är
Charlotte med barn igen? Titta på hennes magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!