onsdag 31 mars 2010

Lite Bling till Vardags och Fest

f 007.JPG

b 002.JPG

Jag tycker pärlor och ljusa färger stenar är snyggast till alla våren och sommar fester eller till och med till vardags. Helst jag satsa på äkta smycken för att dom ska hålla i många år och som är bra investering till komplettera garderoben. Här är 3 av mina favorit örhängen, ljus lila amethys och blåa topaz örhängen köpte jag från nätet, från jewelrypot. Pärlörhängen från finska Kohinoor. Armbandet nummer ett är 4 rader barrock pärlor med silver lås från Snö of Sweden, armbandet nummer 2 och 3 är sötvatten pärlor och kommer från Guldfynd. Armbandet nummer 4 är diamanter och 18 karat vitguld från Kohinoor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

free counters

Leta i den här bloggen

Bloggarkiv

Om mig

Mitt foto
Jag är näringslivs ingenjör och 2 storabarnsmamma och lycklig gift i många år med en av norden stiligaste man och matte till världen snyggaste katt, Nisse. Jag har shopping som min intresse och jag älskar väskor. Jag en riktig väskmania som har mera än 100 designers väskor, som jag tyvärr måste förvara överallt så de ska rymmas, till och med i min svärmorsvinden*suck*. Min favorit väskdesigner helt klart är Monica Botkier och Marc Jacobs. Jag lyssna helst på Mary J.Blige,50 cent, Dave Koz, Michael Buble och Frank Sinatra, I got you... under my skin... Det gillar jag. Puss!